Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Notitieboekjes // tip

 
Tijdens mijn maandelijkse bezoekje aan de Action kocht ik deze superleuke notitieboekjes. Ik stond er een hele tijd mee in mijn handen totdat ik uiteindelijk dacht "kom op, voor deze prijs kan je ze toch niet laten liggen!" De boekjes kosten namelijk maar 89 cent per stuk en er zijn talloze leuke designs. Ik ging voor twee boekjes: eentje met de Engelse vlag en eentje met New York er op.



Notitieboekjes dienen in de eerste plaats natuurlijk om notities in te schrijven. Wanneer je ineens aan iets denkt, kan je dit snel even opschrijven zodat je het zeker niet vergeet. Maar natuurlijk kan je ze ook voor andere dingen gebruiken. Maak er bijvoorbeeld een wenslijstboekje van: op elke pagina komt een ander wenslijstje. Of gebruik het als fotoalbum voor al je leuke herinneringen. Ik gaf het eerder al als geschenk aan mijn liefje. Toen we een half jaar en een jaar samen waren plakte ik een boekje vol met foto's van ons en schreef ik er allerlei herinneringen en lieve dingen bij: hij vond het superlief! Verder kan je het gebruiken als schets- of tekenboek. Natuurlijk kan je ook allerlei knipsels bewaren in je boekje: zo heb je een inspiratieboekje, handig voor de bloggers onder ons!


Ik ga er denk ik een soort "100 happy days-challenge" boekje van maken. In plaats van mijn foto's op Instagram te plaatsen, plak ik deze dan in mijn boekje! Waarvoor gebruik jij notitieboekjes?


-XOXO, Eva-

2 opmerkingen:

  1. Oh die zien er mooi uit! Ik gebruik notitieboekjes vaak als reisdagboek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Girl,

    I've nominated you for Very Inspiring Blogger Award, read my post for more details:
    http://makeupthyself.wordpress.com/2014/04/13/very-inspiring-blogger-award/

    Big kisses
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen