Pagina's

woensdag 9 april 2014

250 volgers + win: blog in de kijker

Vanochtend kreeg ik een leuk mailtje: ik had de 250 volgers op Bloglovin' bereikt, yeah! Het is zo fijn om te zien dat mensen mijn blog lezen en leuk genoeg vinden om te volgen, allemaal heel erg bedankt dus! Om dit te vieren besloot ik om een speciale winactie te organiseren. Benieuwd? Lees dan snel verder.


Wat kan je winnen? Ik plaats twee weken lang JOUW blog in de kijker. Een van jullie blogs zet ik aan de rechterkant van mijn blog (boven mijn beschrijving) als 'Blog in de kijker'. Er komt een foto + link naar je blog te staan. Bovendien krijg je ook de kans om jezelf en je blog voor te stellen in een artikel op mijn blog.

Hoe meedoen? Eenvoudig: zet hieronder in een reactie de link naar jouw blog en eventueel een beschrijving van de dingen waarover je schrijft. Je kan meedoen tot en met woensdag 16 april. Ik bekijk hierna alle blogs en kies degene die volgens mij het meeste de spotlight verdient. Na woensdag 16 april mag je natuurlijk hieronder nog blijven spammen, maar je doet dan niet meer mee met de wedstrijd.

Veel succes!

-XOXO, Eva-

7 opmerkingen:

  1. Hi, leuk dat je dit doet, en gefeliciteerd met je 250 volgers! Ik ben Carmen; een 12-jarig meisje dat blogt op www.ourbeautythings.nl over beauty, fashion en lifestyle. Ik plaats reviews, shoplogs, persberichten, outfits, eigenlijk alles wat ik leuk vind! Ondanks dat ik nog niet veel volgers heb, groeit het wel steeds sneller, maar het gaat mij niet om de volgers maar ik doe het voor mezelf. Ik blog voor mezelf omdat ik het dus gewoon heel erg leuk vind, en een echte uitlaatklep is. Bloggen vind ik echt onwijs leuk om te doen! Liefs Carmen www.ourbeautythings.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!

    Ik blog op http://aphelium.org/, een persoonlijke blog, waar ik mijn persoonlijke transformatie op weergeef. Ik wil namelijk van een slonzig wijf in een elegante dame veranderen. Maar dat gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot, want ik ben bigender! Naast dit post ik ook andere dingen, die ik leuk vind om te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En leuke actie!
    Ik ben Leanne en ik blog op http://www.bookbits.nl over boeken (zowel reviews als tags) en af en toe wijk ik wel eens af met bijvoorbeeld posts over mode en beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk zeg! Supergefeliciteerd :D

    Mijn blogje gaat over vanalles wat me inspireert en wat ik leuk vind. Beauty, design, ... vind ik het leuk? Dan blog ik erover! Je vindt me terug op http://insins.me

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw gefeliciteerd zeg, volgens mij is het echt supersnel gegaan!
    Ik doe trouwens graag mee!
    In mijn fotoblog http://dinjavdbroek.nl/blog laat ik wat foto's zien die ik tijdens schooldagen, als huiswerk of gewoon als hobby maak! Je kan op mijn site ook mijn portfolio bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! :-D

    Ik heb zelf niet echt een blog maar schrijf wel voor deze: http://verodoesthis.blogspot.be/
    Hij is van mijn beste vriendin en ik schrijf ook geregeld een artikel voor haar blog.
    We bloggen echt over allerlei dingen, voornamelijk beauty maar ook films en muziek komen aan bod. We schrijven ook dingen zoals een 'life through my eyes' en opgemaakt artikelen, shoplog... Ook vullen we wel eens een tag in!
    Kortom, Verodoesthis is een super gevarieerde blog met voor ieder wat wils!

    Ik zou zeggen, kom zeker eens langs en als je wil zijn reacties natuurlijk altijd welkom! ;-)


    Liefs!

    Julie

    BeantwoordenVerwijderen