Pagina's

zondag 13 april 2014

Extra longlasting eyeliner pen - essence // review

Bij Kruidvat kocht ik de 'Extra longlasting eyeliner pen' van essence. Ik had al heel lang geen eyeliner gekocht dus besloot ik dat het tijd was voor een nieuwe.


Zoals je ziet is het een soort van stift, in plaats van een normaal potlood. Het handige is dat je dus geen slijper nodig hebt. De punt is erg flexibelen volgt dus makkelijk de vorm van je wimperlijn. Ik gebruik de pen zijwaarts, ik zet hem dus plat tegen mijn huid aan en trek zo een lijntje. De pen werkt heel makkelijk en trekt een mooi, zwart lijntje.



Als je net zoals mij niet zo'n held bent in het aanbrengen van eyeliner, breng je best wat meer aan. Uitschieters of foutjes kan je makkelijk corrigeren met een wattenstaafje en make-up remover.

 
Ik kocht de normale versie, maar er is ook een ultra fijne versie te koop, voor nog dunnere lijntjes.
De eyeliner pen kost 2,59 euro per stuk.

-XOXO, Eva-

1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, kijk op mijn blog hoe het allemaal werk! Succes :) x

    BeantwoordenVerwijderen