Pagina's

woensdag 16 april 2014

Mijn favoriete artikels // 01

Het leek mij wel leuk om mijn favoriete artikels van de afgelopen tijd met jullie te delen. Misschien ontdek je zo wel leuke nieuwe blogs! Lees je mee?

Hema Warm Honey Mask - Vanessa blogt.


Vanessa won met mijn winactie twee leuke maskers van HEMA. Op haar blog reviewt ze een van de twee maskers: het Warm Honey Mask. Leuk om te lezen dat het in de smaak valt!


Verrassende beautyproducten - Vera Camilla


Hier staan enkele leuke producten op waar ik nog niet aan had gedacht. Het wenkbrauwpoeder van Essence en de Max Factor CC Cream gaan zeker op mijn verlanglijstje!


Pinspiration: 25x de vlecht - ELLE Belgiƫ


Wow, wat een schattige versies van de vlecht! Ik wil ze gelijk allemaal uitproberen. Vooral nummer 3, 5 en 9 zijn prachtig.

-XOXO, Eva-

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je het artikel hebt vermeld! Het maskertje is inderdaad erg fijn, bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat honingmasker ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen