Pagina's

vrijdag 18 april 2014

Cherry Blossom Body Lotion en Scrub // Verwen Vrijdag

Op vrijdag is het verwendag: na een drukke schoolweek is het tijd voor een lekker lange douche of bed met de heerlijkste zeepjes, scrubjes en maskers. Deze week test ik voor jullie de Cherry Blossom Body Lotion en Scrub.


Wie had gedacht dat ze bij Wibra leuke beautyproducten hadden? Ik vond er deze schattige lotion en scrub voor een heel leuk prijsje. De twee producten zitten in een grote tube met een inhoud van 180 ml, je komt dus lang toe met een tube! Ik gebruik de scrub in de douche zelf en de lotion na het douchen.


Scrub
Bij het openen van de tube ruik ik (jammer genoeg) nog niets. De roze gel bevat hele kleine korreltjes die de dode huidcellen er af scrubben. Bij het scrubben zelf komt er wel een geur vrij: ik vind het een frisse, lente-achtige geur en ik ruik ook wat vanille tussen de bloemen door. Mijn huid is lekker zacht na het scrubben, heerlijk!


Lotion
Bij het openen van deze tube ruik ik wel al meteen de geur, dezelfde als de scrub. Ik vind de structuur van de lotion nogal vreemd, hij geeft eerst wat schuim af, alsof het eigenlijk voor onder de douche is (ofwel gebruik ik het product gewoon helemaal verkeerd). Hij trekt wel vrij snel in en maakt mijn huid lekker zacht, doet wat hij moet doen dus! Je moet wel oppassen met de tube, als je te hard knijpt komt er heel veel lotion uit, terwijl je maar een beetje nodig hebt.


Al bij al twee fijne producten, zeker het proberen waard voor de prijs! Naast de cherry blossom is er ook een honing en een groene thee versie verkrijgbaar. Mensen met een gevoelige huid moeten wel even oppassen: de lotion en de scrub bevatten namelijk parfum.

De lotion en scrub zijn te koop voor 1(!) euro per stuk bij Wibra.

-XOXO, Eva-

4 opmerkingen:

  1. Wat neen super leuke flacons, de producten lijken me ook erg fijn en dat voor zo'n klein prijsje<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie en vrolijke producten voor zo'n goedkoop prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijken me fijne producten! De verpakkingen zien er erg cute uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zo budget :) Lijkt me een bezoekje aan de Wibra waard :)

    BeantwoordenVerwijderen