Pagina's

zaterdag 19 april 2014

5x Paas DIY // weekend creatief

Nu Pasen voor de deur staat is het tijd voor een paar last minute DIY's. Zo ben je helemaal klaar om lekker van al die chocolade te smullen!

Lieve boodschap


Print deze leuke woorden uit, stop ze in een kader en klaar!

Schattige vaasjes


Ken je dat nog? Vroeger kleurde ik zout met krijtjes, dit deed je door het krijt te vijlen en dan te mengen met zout. Vul hiermee een klein potje, zet er een kuikentje op (oa te koop bij Wibra) en hang er een leuk lintje rond. Simpel en schattig!

Slapende konijntjes


Wat een lief konijntje! Download het patroon en naai de delen samen. Vul het zakje met snoepjes of cadeautjes en uitdelen maar!

Paasslinger


Dit is denk ik wel de makkelijkste DIY. Knip eiervormen uit verfkartonnetjes (dit zijn van die strookjes met alle kleuren verf die je in de verfwinkel kan krijgen), rijg er een touwtje door en klaar!

Paaskaartjes


Ben je van plan om cadeautjes uit te delen? Hang er dan deze schattige kaartjes aan! Je kan ze natuurlijk ook gebruiken als tafelversiering of er een slinger van maken.

-XOXO, Eva-

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tips!! Ik volg je nu via bloglovin, ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje komt nemen op mijn blog en mij ook volgt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattge DIY! Vind vooral het slapende konijntje leuk X

    BeantwoordenVerwijderen