Pagina's

maandag 24 maart 2014

Eyeshadow base - HEMA // review

De laatste tijd gebruik ik wat meer oogschaduw, terwijl ik dit eerst helemaal niet gebruikte. Vaak gebruik ik dan ook een eyeshadow base onder mijn oogschaduw. Ik heb die van HEMA, maar heel wat andere merken, zoals Essence, hebben er ook een.




De eyeshadow base van HEMA bevat vitamine E, wat kalmerend werkt. Hij zorgt ervoor dat de kleur van je oogschaduw beter uitkomt en dat de oogschaduw niet tussen de plooien van je oogleden komt te zitten. Zoals je hieronder ziet is de kleur met eyeshadow base veel intenser dan de kleur zonder.

links: met eyeshadow base // rechts: zonder

Je brengt een beetje van de eyeshadow base aan op je oogleden en wrijft het uit met je vingers. Op mijn hand zie je de kleur van de eyeshadow base, maar op je oogleden zie je niets meer van de kleur.



De eyeshadow base is te koop bij HEMA voor 4,25 euro.

-XOXO, Eva-

5 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook al eens gehad en vond hem best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze ga ik zeker even opschrijven en komende week aanschaffen!

    http://www.porcelainskulls.co.nr/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke review, ik gebruik het niet zo vaak... Maar lijkt me wel heel fijn
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien dat ik deze ook eens ga proberen.
    Die van Essence creast bij mij toch nog een beetje maar om dan meteen die van too faced of urban decay te gaan kopen.. :)
    Dank je voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen