Pagina's

maandag 21 april 2014

Blog in de kijker: INSINS

Om mijn 250 volgers op Bloglovin' te vieren besloot ik om een van jullie blogs in de kijker te zetten. Ines van insins.me won deze wedstrijd en vertelt jullie nu graag over haar blog. Je vindt haar ook terug in de zijbalk van mijn blog.


Hallo iedereen!
 
Het was een complete verrassing om te zien dat ik de "blog in de kijker" had gewonnen, maar is het is dubbelfijn dus here we go!
Mijn naam is Ines en ik huppel nu al bijna 23 jaar rond op deze planeet. Om iets meer in te zoomen: ik vertoef nu in het kleine Belgenlandje. Op ongeveer mijn 17e ben ik begonnen met een blog te houden. Ik gebruikte het zo ongeveer als een klein dagboekje. Daarna heb ik het eventjes gehad met bloggen, maar toen ik mijn huidige studie begon te studeren (Digital design & development) en ik alle blogs zag van (mede)studenten, begon het wel te kriebelen en ben ik terug beginnen bloggen. Nog steeds persoonlijk, maar ook mijn mini-stapjes in make-up (want hallo, ik was 21 en kon nog steeds mij niet deftig sminken). Verder zie je ongeveer alles passeren wat ik fijn vind: artikels op andere blogs die heel inspirerend zijn, op reis-verhaaltjes, dagelijkse vertellingen en dit dus gemixt met een beetje beauty (om te oefenen).
 
 
Als blogger vond ik het ook een leuk idee om meerdere bloggers te leren kennen en ook een soort veilige omgeving te maken waar iedereen gerust vragen kan stellen. Daarom richte ik met een mede-blogger "het bloggerscafé" op op Facebook. De bedoeling is ook om te meeten met elkaar, dus heb je zin om een meeting te organiseren en zo bloggers te sprokkelen, doe maar! Wil je gewoon mensen beter leren kennen? Ook leuk! Iedereen is welkom! Het is niet de zoveelste community om ervoor te zorgen dat je duizend volgers krijgt, maar gewoon iets leuks waar je nieuwe dingen en mensen ontdekt.
 
 
Ben je nieuwsgierig geworden? Dan vind je mijn blog op http://insins.me/ en het bloggerscafé op: https://www.facebook.com/groups/430469177097568/
 
Veel liefs
Ines
 
 
Jouw blog ook een keertje in de kijker zetten? Mail naar hernameiseva@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten