Pagina's

woensdag 2 april 2014

Band Shirts // Inspiration Wednesday

Ik hou van bandshirts! Ik had er al drie van All Time Low en sinds vorige week heb ik er ook een van You Me At Six, die kan je hieronder zien.




Ik draag ze meestal als lossere bloes of als pyjamabloes, omdat ze vaak wat te groot zijn voor mij. Op een concert of festival staan ze natuurlijk ook super! Hieronder vind je enkele inspiratiefoto's over hoe je de t-shirts het best kan combineren. Ik vind ze heel leuk staan op een shortje of rokje, stoere boots of sneakers eronder en klaar! Band shirts kan je kopen bij concerten, festivals of in de online winkel van je favoriete artiest. Vaak verkopen ze bijvoorbeeld bij H&M ook stoere shirts.









Heb jij band shirts?

-XOXO, Eva-

3 opmerkingen:

  1. Echt een leuke inspiratie =)
    Bandshirts zijn altijd erg leuk !!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook heel vaak bandshirts aan! Wel van bands waar ik ook echt naar luister, of course. Haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik bandshirts vooral om in te slapen :D

    BeantwoordenVerwijderen