Pagina's

maandag 31 maart 2014

Eye make up cleansing oil - HEMA // review

In mijn shoplog kon je al zien dat ik mijn eerste oogmake-upverwijderaar had gekocht. Ik had deze al een paar keer vast gehad maar telkens dacht ik 'nee, dit heb ik niet nodig!'. Maar eigenlijk is je make-up verwijderen een must, dus ik besloot om hem toch te kopen.




Het flesje heeft een knijpdop, waardoor er telkens maar een paar druppels uitkomen en je niet veel gaat knoeien. Dat is heel handig, want je hebt maar een beetje nodig en zo kom je lang toe met een fles van 125 ml.


Na het gebruik is mijn make-up helemaal verwijderd. Mijn mascara is er af en mijn wimpers voelen zacht aan. Wat me wel opviel is dat de olie erg vettig aanvoelt. Het duurt een hele tijd voordat hij is ingetrokken, wat wel jammer is. Als je dus last hebt van een droge huid lijkt me deze olie prima geschikt voor jou. Helaas heb ik helemaal geen droge huid, maar om mijn oogmake-up te verwijderen kan de olie geen kwaad.


De olie is geschikt voor het verwijderen van alle soorten make-up, dus ook waterproof mascara. Bovendien is hij ongeparfumeerd. Voor een optimale reiniging gebruik je best daarna nog de reinigingsmelk en lotion. Een flesje van 125 ml kost 1,95 euro.


Wat gebruik jij om je oogmake-up te verwijderen?

-XOXO, Eva-

4 opmerkingen:

  1. Deze lijkt me erg fijn voor hardnekkige oogmake-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijn! Ik gebruik momenteel gewoon reinigingsmelk om mijn oogmake-up te verwijderen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt als een erg fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt erg fijn! Ik gebruik het micellair water van garnier :)

    BeantwoordenVerwijderen