Pagina's

donderdag 27 maart 2014

Glanzende nagellak - Yves Rocher // review

In mijn shoplog kon je al lezen dat ik een gratis flesje nagellak kreeg bij Yves Rocher. Welke kleur het precies is weet ik het niet zeker, want dit staat niet op het flesje, maar ik gok op de kleur 'Framboise'.




Omdat het maar een heel klein flesje is (3 ml) hoopte ik dat hij zou dekken in een laag. Wat was ik blij toen ik de nagellak opdeed. Hij dekte namelijk perfect met een laagje! Het kwastje, dat van normale grootte is, werkt heel gemakkelijk. Het duurt wel even voor de nagellak helemaal droog is, zo'n tien minuutjes.


Zoals je ziet is het een fleurige donkerroze kleur. In het donker lijkt hij meer rood, in het licht roze. Hij geeft een mooie glans af en bevat geen glitters. Een hele mooie kleur voor de lente dus.


Een flesje van 5,5 ml kost 4,95 euro. Aangezien hij dekt met een laagje vind ik dit een hele goede prijs.

-XOXO, Eva-


4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleurtje, fijn ook dat hij zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje, lekker fel!
    Wat fijn dat hij in een laag dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je maar 1 laagje nodig hebt! Want anders ga je met 3 ml niet lang toekomen.
    Mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen