Pagina's

zaterdag 22 februari 2014

Papaya shower gel - the Body Shop // review

Voor mijn verjaardag kreeg ik van the Body Shop een bon van 5 euro cadeau. Daarmee kocht ik een fles douchegel van 250 ml in de geur Papaya.




De douchegel heeft een heerlijk exotische geur, die me een beetje doet denken aan yoghurt met fruit er in. Een kleine hoeveelheid is al genoeg voor een wasbeurt. Bovendien schuimt hij heel fel met een badspons, zonder helaas wat minder. (Zo een badspons vind je vaak terug in cadeausets van the Body Shop, maar kan je ook voor een klein prijsje apart kopen.)


Na het douchen voelt mijn huid superzacht aan en ruik ik nog steeds heerlijk naar Papaya. Omdat je maar een klein beetje per keer nodig hebt, gaat de fles extra lang mee. Als je van exotische geuren houdt is deze douchegel dus zeker een aanrader voor jou!


-XOXO, Eva-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten